måndag 15 november 2021

Alla lästa böcker i oktober/All the books I read in October

(English below)

Dags för ännu en summering av föregående läsmånad. Det känns som att tiden går alldeles för snabbt. Jag gjorde ju nyss en summering... Men jaja.
I oktober läste jag 6 böcker, vilket jag ju brukar landa på. Så det verkar som att lästakten är återställd igen! Vi får väl se om november når upp till det, vilket jag inte tror. Jag spelar den nya expansionen på Animal Crossing och kan spendera timmar på det. Men det är kul så det är värt det.
Det var en bra hög med böcker jag valde ut dock, för det var bara en (Beasts Made of Night) som jag inte gillade speciellt mycket. Övriga var riktigt bra. Rött Uppror var definitivt den bästa!

Hur går det för er med läsningen?

 


It's time for yet another summary of last month's reading. It feels like time flies by really fast. I just recently did a summary... Oh well.
In October I read 6 books, which is pretty standard for me. It seems like my reading picked up after the small slump I had. We'll see if November lives up to that number, but I don't think so. I'm playing the new expansion on Animal Crossing and can spend hours on it. But it's fun so it's worth it.
It was a good pile of books I had picked out though, because I only disliked one of them (Beasts Made of Night). The rest were great. Rött Uppror/Red Rising was definitely the best!

How's your reading going?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...