lördag 11 september 2021

Alla lästa böcker i augusti/All the books I read in August

(English below)

I augusti läste jag betydligt sämre än vad jag brukar. Jag skyller på Animal Crossing, det är alldeles för underhållande och beroendeframkallande, haha. Jag brukar ju generellt läsa runt 6 böcker/månad men i augusti blev det bara 4. Men det gör inget, det är ändå bättre än noll. Jag har sällan lässvackor men fastnar ofta i andra intressen i perioder, även om läsningen alltid finns med på ett hörn.

Hur är ni med läsflödet? Är det alltid stabilt eller går det lite upp och ner?


In Augusti I read a lot less than I usually do. I blame Animal Crossing, it's too entertaining and addictive, haha. I generally read around 6 books/month but it came down to 4 books in August. I don't mind, it's still better than nothing. I rarely have a reading slump but I often get stuck in other interests in periods, even though the reading is still present.

How's you're reading flow? Is it always stabile or does it fluctuate?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...