onsdag 4 november 2020

Alla lästa böcker i oktober/ All the books I read in October.

 (English below)

Jag vet inte riktigt vad som hände i oktober men jag läste en hel del böcker, fler än vanligt faktiskt. Normalt brukar det bli runt 5-6 böcker/månad men tydligen fick jag ihop 8 st förra månaden! Ändå var det några tjockare böcker så jag vet inte om jag har läst fort som tusan eller bara inte orkat göra nåt annat? Hur som, en bra läsmånad helt enkelt.
Den bästa i högen måste nog ändå vara "Dunkelstjärnan", även om "Kättarna" ligger högt i topp.

Hur går läsningen för er?


I don't know what happened in October but I managed to read quite a lot, more than usual actually. Normally I read 5-6 books/months but apparently I read 8 books last month! Some of them were pretty thick so I don't know if I read fast as hell or if I didn't have the energy to do anything else? Anyway, a good reading month!
The best one in the pile must be "Dunkelstjärnan", even though "Kättarna" is in the top as well.

How's reading going for you?

5 kommentarer:

  1. Jösses amalia, det var inga dåliga böcker det där! Härligt med en bra läsmånad. :D Dunkelstjärnan har jag hört så mycket gott om så den vill jag läsa någon gång. Håller tummarna för att November ska bli en bra månad också. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nä, jag blev imponerad av mig själv! Kan verkligen rekommendera Dunkelstjärnan. Den var både bra, mysig och rolig! Men också tänkvärd. Hur var din läsmånad?

      Radera
    2. Min läsmånad var faktiskt riktigt bra. :) Tyckte den flöt på jämnt och fint och några av böckerna var väldigt bra. Kommer nog hamna på topplistan i år.

      Radera
    3. Jag kom ju på att jag redan läst och kommenterat om din läsmånad, men minnet är kort... Haha. Du läste ju massor!

      Radera
    4. Haha det gör inget! Mitt minne är inte bättre det heller. ;P

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...