måndag 3 augusti 2020

Alla lästa böcker i juli/All the books I read in July.

(English below)

Hann med att läsa en del i juli på grund av det låga tempot på jobbet, men det blev inte ovanligt mycket läst ändå. Jag brukar läsa i genomsnitt 5-6 böcker/månad och i juli läste jag 7 st, så bara en bok mer än vanligt men bättre än ingenting!
Den bästa av dem var helt klart "We are the Dead". Jag blev helsåld på den boken! Sedan var även "Maskeradnatten" riktigt bra och spännande. En bra läsmånad helt enkelt!



I managed to read a couple of books in July because of the slow spell at work, but not a as many as one might think. I usually read somewhere around 5-6 books/month and in July I read 7, so one more book than usual but it's better than nothing!
The best of them was, without a doubt, "We are the Dead". I just loved that book! Also "Maskeradnatten" ("the Masquerade Night") was really good and so suspenseful. A pretty good reading month!

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när man hittar böcker som man bara älskar. :) We are the dead har jag lagt in på önskelistan, så den åker med nästa gång jag beställer böcker. Låter så spännande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! Ibland lyckas man hitta rätt i bokvimlet.
      Hoppas du gillar "We are the dead" när du väl fått läsa den! :D

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...