torsdag 13 maj 2021

Nytt i hyllan/News on the shelf

(English below)


Ni vet ju hur jag är vid det här laget, haha. Efter min tid hos psykologen på Habiliteringen varannan onsdag smiter jag alltid in på Scifibokhandeln och kollar lite. Senast jag skulle till psykologen hade jag fått ett mail om att Rat Queens nummer 8 fanns inne, så jag la undan den på en gång och svängde förbi där efteråt. Älskar den serien! Så jäkla bra och underhållande. Sen råkade jag även se en ny bok av Christina Henry, så var tvungen att köpa den med. Får se när jag får dem utlästa dock, kan ju ta ett tag.

Har du läst nån av Christina Henrys böcker?


You know how I am by now, haha. After my appointment with the psychologist at Habilitation every other wednesday I always take a peek inside the Scifi book store. Last time I was about to go to the psychologist I got an email about Rat Queens #8 beeing out so pre-booked it and picked it up after the appointment. I love that series! Really awesome and entertaining. I also happened to see a new book by Christina Henry, so I had to buy that one too. I don't know when I'll read them, it might take some time.

Have you read any of Christina Henry's books?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...