lördag 9 januari 2021

Alla lästa böcker i december/ All the books I read in December.

(English below)

Jag kom på att jag inte hade visat böckerna jag läste förra månaden så lika bra att göra det. Allt som allt blev det bara 6 böcker (mot 8 st vissa andra månader) men, allt över 0 är bra! Man ska inte ha för höga krav på sig.
Den bästa i högen var helt klart "Den röda falken" av Caroline Hurtig. Älskade den från start till slut!
Den största besvikelsen var tyvärr "Ruthless Gods" av Emily A. Duncan. Jag hoppas dock att sista boken i trilogin ska väga upp för den här katastrofen.

Hur gick det med er läsning förra månaden?


I just remembered that I haven't shown the books I read last month, so I better get to it. Over all I read just 6 books (compared to 8 some months) but, everything over 0 is good! One shouldn't have too high demands.
The best one in the pile was without a doubt "Den röda Falken" (the red falcon) by Caroline Hurtig. I loved it from the start to the end!
The greatest disappointment was unfortunately "Ruthless Gods" by Emily A. Duncan. I do hope that the last book in the triology will weigh up for this catastrophy.

How was your reading last month?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det var en imponerande hög! Den röda falken ska jag hålla utkik på. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mja, det dög i alla fall, haha. Jag är dålig på att läsa på fritiden, tro det eller ej. Läser mest vid läggdags men kanske bara 1h. Så får nog bli lite bättre på det. Ja, den är bra, så det är ett tips!

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...