torsdag 29 oktober 2020

Halloweentävling/Giveaway!

(English below)

Jag började delta i Omnibles utlottningar och vann en bok efter bara någon vecka, men så klart var det ju en bok jag redan hade... Vad annars? Haha. Sen kan man ju fråga sig varför jag visade intresse för en bok jag redan äger och har läst. Men... fråga inte, haha. 🙈
Hade en liten omröstning på instagram igår om jag skulle tävla ut boken eller ge bort den till någon. 75% svarade tävling så här är vi. Lättaste är om man deltar på instagram (👈 länk) då reglerna är att bland annat gilla och dela inlägget samt tagga en vän.


I began participating in Omnibles giveaways and won a book after just about a week or so, but of course I won a book I already had... What else? Haha. One can wonder why I showed interest in a book I already own and have read. But... don't ask, haha.🙈
I had a small voting poll on instagram yesterday about if I should host a competition/giveaway or just give the book away to someone. 75% answered competition so here we are. It's easiest to participate on instagram (👈 link) because the rules include liking and sharing the post but also to tag a friend.
You need to have a swedish address to participate though (or I would be ruined).

2 kommentarer:

  1. Jag kan tyvärr inte delta i tävlingen men jag kan passa på att fråga om du tyckte boken var bra? Jag har faktiskt aldrig läst den förut. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad synd! :( Det var jättelänge sen jag läste den och jag minns inte riktigt vad jag tyckte. Men jag tror att den var helt ok. Kanske lite seg som äldre böcker kan vara ibland med intensivt detaljerade miljöbeskrivningar men jag tror också det beror på vilken utgåva man läser och översättningar. Jag tror att jag gillade den, kan inte minnas nåt specifikt negativt om den.

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...