onsdag 22 april 2020

Alla lästa böcker i mars/ All the books I read in March

(English below)

Det blev 5 lästa böcker i mars. Hade nog velat ha läst fler, men man ska vara nöjd ändå! 5 är bättre än 0. Det blev en variation av genrer som vanligt men den bästa boken ur högen var definitivt "The Princess Beard". Om ni inte har läst den eller några av de andra av författarnas böcker, så gör det! Just denna var sjukt rolig. Riktigt knasig och härlig!

Hur mycket läst blev det för er?


It came down to 5 read books in March. I would have liked to read more, but I should be happy anyway. 5 is better than 0! There were a variation of genres but the best book out of the bunch was definitely "The Princess Beard". If you haven't read that one or any of the authors' other books, then do it! This one in particular was insanely funny! Really quirky and awesome.

How many books did you read?

2 kommentarer:

  1. The Princess Beard är jag ju väldigt sugen på att testa, så det var kul att den blev en favorit för dig i mars. :D Det bådar gott! Mars blev en bra läsmånad för mig, 11 böcker blev det. (Fast några var inte så långa.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste du verkligen läsa! Jag blir nästan lite lyrisk över den boken, haha. Men man ska ju inte blåsa upp saker för mycket, för då blir förväntningarna skyhöga. Så jag ska försöka hålla mig cool :P

      Oj, 11 böcker var riktigt bra! Bra jobbat! :D

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...