onsdag 18 mars 2020

Alla lästa böcker i februari/All the books I read in February

(English below)

Jag läser två böcker samtidigt nu och har inte riktigt hunnit färdigt med någon av dem, så under tiden tänkte jag att jag kunde passa på att "redovisa" det jag läste i februari. Det blev sammanlagt 6 st böcker, vilket känns rätt lagom ändå. Jag har uppenbarligen ingen lässvacka just nu, så det är ju skönt! Den bästa ur högen nedan måste jag ändå säga var "The Girl in Red". Jag gillade den riktigt mycket!

Hur går det för er med läsningen mitt i pandemin?


I'm reading two books at the same time right now and haven't finished anyone of them yet, so in the meantime I thought I might as well summarize last month's read books. It came down to 6 books in total, which felt pretty good. I'm obviously not in a reading dip right now, which is very nice! The best one of the books above was without a doubt "The Girl in Red". I liked that one a lot!

How's your reading going in the middle of the pandemic?

4 kommentarer:

  1. Läsningen blomstrar här (om man kan säga så?) mitt i pandemin! ;D Det var en riktig hög du har där! Har inte läst nån av dem, än, men de ser intressanta ut allihop. Jag hade faktiskt glömt bort The Girl in Red, den låter riktigt bra så det var ju tur att jag blev påmind om den. :D Ska skriva ner den med det detsamma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bra! Du har undkommit smittan hoppas jag? The Girl in Red får du ju inte glömma av, haha. Den var ju grymt bra. Speciellt nu i pandemitider! Den passar perfekt för det.

      Radera
    2. Jajamän, frisk som en nötkärna än så länge! Men jag tänker inte så mycket på det, bättre att sitta och läsa istället. Jag lovar att inte glömma The Red Girl den här gången, haha. :)

      Radera
  2. Wow Jag tror jag läste 3 böcker i februari om jag minns rätt. Då både fysisk bok och ljudbok. Brukar göra Wraps up på youtube efter en månad och berätta hur många böcker jag har läst "den månaden" Den boken längst ner ser väldigt tjock ut. Var den bra? :)

    SvaraRadera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...