fredag 6 december 2019

Bokpresenter/Book gifts

(English below)

Gubben min överraskade mig med 4 nya böcker i veckan efter att han varit nere på stan. Av någon anledning är han alltid mycket bättre på att hitta böcker till mig än vad jag är själv. Förstår inte riktigt hur han lyckas!? På de 7½ åren vi har varit tillsammans har han köpt en hel del böcker till mig och jag kan bara minnas att jag har ogillat 2 st, så han har ju ett rätt bra "track record".

Har ni läst någon av böckerna nedan och har ni någon i er närhet som är bättre på att hitta böcker till er än ni själva är?


Le Husband surprised me with 4 new books a couple of days ago after being in town. For some reason he's better at finding me books I like than I am myself. I don't understand how he does it!? In the 7½ years we've been together he's bought me alot of books and I can only remember not liking 2 of them, so he's got a pretty good track record!

Have you read any of the books above and do you know anyone that's better at finding you books than you are yourself?

2 kommentarer:

  1. Jag kan bara hålla med, gubben din hittar verkligen intressanta böcker! :D Monster of Elendhaven blev jag nyfiken på. Här hemma får jag leta upp böckerna själv eftersom jag inte känner någon annan som läser direkt, eller har intresse för böcker. Men det brukar gå bra ändå. :P Och så får man ju fina tips från bokbloggar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, förstår inte hur han gör! Det är tur att det annars finns bokbloggar och bokkonton på instagram så man kan få tips om man inte har någon hjälpreda som vissa andra, haha ;)

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...