torsdag 11 juli 2019

Recensionsexemplar

(English below)

Idag fick jag hem ett nytt recensionsexemplar! Roligt när det börjar skramla in lite nya böcker, efter några månader utan en enda förfrågan. Jag ska bara få tid att läsa dem alla plus mina egna böcker som jag har fått i present eller köpt hem. Men jag har semester om 1½ månad så då borde jag hinna läsa en del.

Läser ni mer eller mindre under semestern/ledigheter?



Today a new review copy found its way home to me! It's so lovely when you get asked about review copies, especially after months of no requests at all. I just need to find the time to read them all along with my own books that I got as gifts or bought myself. But my vacation starts in 1½ months so I should have the time then to read some of them.

Do you read more or less on vacations/holidays?

4 kommentarer:

  1. Jag tror jag läser lite mer under semestern! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns som att det borde vara mest logiskt, men å andra sidan är en del så himla upptagna på sina semestrar med allt de ska göra, så man vet aldrig!
      Men jag läser nog också mer tror jag.

      Radera
  2. Läser mer när jag får vara hemma. :) Förra sommaren när jag var ledig i tre veckor (och det var så j*kla varmt!) orkade jag inget annat än att sitta framför fläkten och läsa. 15 böcker blev det! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, förra sommaren var ju hemsk! Det är inte skönt när det blir så varmt så man blir helt dåsig och groggy. Blä!
      Men 15 böcker på 3 veckor är ganska imponerande! Det tror jag inte att jag nånsin har lyckats med, haha.

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...