torsdag 20 februari 2020

Recensionsex/Review copy

(English below)

Vi har ett riktigt busväder här hemma, både regn och blåst! Inget man blir direkt pigg av om man säger så. Hur som, jag och maken traskade iväg i ovädret för att hämta ut ett bokpaket till mig och ett par grenar som ska in i ormarnas terrarium. Dessutom är det vår 5 bröllopsdag idag! Inte illa. Vi brukar inte direkt fira, men just idag ska vi äta en riktigt god middag för från och med imorgon får jag bara äta flytande kost fram till tisdag eftermiddag, då jag ska genomgå en otrevlig undersökning, haha. Så blir ingen rolig helg för mig direkt!
Men jaja, huvudsaken är väl att man är kry i knoppen och har intressanta böcker att läsa! Boken jag hämtade ut verkar onekligen intressant. Gillar omslaget väldigt mycket! Tack till författaren Capes som skickade hem boken till mig 🙏


The weather is really awful over here, both rainy and windy! Nothing that makes you feel cheerful or even close to. Anyway, Le husband and I had to walk out into the foul weather to pick up a book package at the UPS delivery point and a couple of branches that are going to end up in the snake dens. It's also our 5th wedding anniversary today! Not bad. We usually dont celebrate, but today we'll eat a nice dinner because from tomorrow to tuesday afternoon I can only eat liquids. I'll be going through a not so pleasent exam on tuesday, haha. Not a fun weekend for me to spend on just drinking yoghurt and stuff.
Anyway, the main thing is that the brain is healthy and that I have a alot of interesting books to read! The one I picked up today does really seem to be interesting, to say the least. I like the cover very much. Many thanks to the author Capes for sending it to me 🙏

4 kommentarer:

  1. Väldigt spännande omslag på den! Hoppas undersökningen går bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tyckte jag också! Materialet var också väldigt speciellt, lite sammetsaktigt på nåt sätt.
      Tack! Det gick bra trots allt :D

      Radera
  2. Wow, den boken ser spännande ut! Och grattis på bröllopsdagen! :D Mysigt med lite god mat. Hoppas undersökningen går bra sen och att resultaten blir bra. Håller tummarna! Ha en fin helg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tyckte omslaget var riktigt najs!
      Tack för både lyckönskningen och gratulationen. Allt har gått bra, men nu är det skönt att få äta mat igen och slippa flytande föda :P

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...