måndag 13 januari 2020

Nytt i hyllan/ News on the shelf

(English below)

Jag har börjat återhämta mig efter all feber och grejer, men jag har inte riktigt orkat läsa så mycket. Däremot har jag lyckats samla på mig ännu en hög med nya böcker och serietidningar, haha. Är ej förvånad... Jag försöker verkligen att inte köpa mer, men på nåt sätt råkar nya böcker hitta hem till mig!? Förstår inte hur det händer 🙈
Vissa av böckerna är dock julklappar eller recensionsexemplar, så allt har jag inte köpt själv. Alltid något!

Har du mycket som väntar på att bli läst och hur är det för dig? Jag kan bli stressad av att ha för mycket att välja på. Har du läst nån av böckerna/serierna nedan?



I've begun to bounce back after all the fever and stuff, but I haven't managed to read that much still. On the other hand I've had yet another big bookpile build up with new books and comics, haha. Doesn't surprise me though... I try to not buy more books, but somehow they just seem to fins their way home to me!? Don't understand how that happens 🙈
Some of the books are however christmas gifts or review copies, so I haven't bought them all by myself. Atleast that's something!

Do you have a lot waiting to be read and how's that for you? I can get stressed out by having too much to read. Have you read any of the books/comics above?

6 kommentarer:

  1. Hunger har jag läst och gillat! :) Hon kommer med en ny bok i år har jag för mig, som utspelar sig på Titanic, den ser jag fram emot!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Intressant! Får försöka läsa den någorlunda snart. Jag får nog börja göra som du och fixa TBR-högar, annars lär jag väl stressa sönder mig själv av att ha för mycket att läsa, haha. Beslutsångest.

      Radera
  2. En spännande bokhög! Jag har inte läst någon av dem men nu ligger några av dem i min önskelista. Hunger vill jag verkligen läsa! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, härligt. Hur lång önskelista har du egentligen?
      Och tack! Har lyckats överleva det hela trots allt, haha.

      Radera
    2. Ehm... listan är ganska lång så jag vågar aldrig kolla exakt hur många böcker som står där. ;)

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...