fredag 22 november 2019

Oj då!/Oops

(English below)

Jag har ju sagt flera gånger att jag inte ska köpa fler böcker i år (som snart är slut) men jag lyckades ju omedvetet sabba det för mig själv, eftersom jag köpte del 2 i serier jag inte ens hade läst, så då var jag ju tvungen att köpa del 1 också. Sen så råkade två böcker slinka med i shoppingen för de verkade så intressanta... 🙈😂 Men "Anno Dracula 1999" är faktiskt en present från min man, så den har jag inte köpt själv. Alltid nåt. Men NU blir det inga mer böcker, okej? Hoppas jag....😳

Brukar du införa köpstopp på böcker och hur bra brukar du hålla dig till det i så fall?




I've said several times that I won't by more books this year (that'll end soon) but I managed to sabotage for myself subconsciously, since I bought part 2 in series I haven't even read, so then I had to buy part one as well! And then two other books just happened to end up in my shopping cart because they seemed so interesting... 🙈😂 But "Anno Dracula 1999" is actually a gift from my husband, so I didn't buy that one myself. Atleast that's something. But NOW I wont buy any more books, okey? I hope... 😳

Do you forbid yourself from buying more books and how well does that work for you in that case?

2 kommentarer:

  1. Jag har nog inte försökt med köpstopp, vet inte om jag skulle lyckas hålla det :P. Men jag försöker att inte köpa så ofta för jag har verkligen böcker att läsa :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, du om någon har väl fullt med läsmaterial! ;) Men det är jobbigt att stoppa sig själv från att göra det man tycker om, så egentligen är man ju inte klok som ens kommer på en sån dum sak :P

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...