fredag 11 oktober 2019

Jag vann!/ I won!

(English below)

Jag deltog i en tävling förra veckan inne hos Isabelle Törnqvist, då hon hade en giveaway på sitt instakonto. Jag brukar oftast inte delta i tävlingar för jag vinner ändå aldrig (fast deltar man inte så vinner man ju inget heller, haha) men den här gången chansade och jag vann faktiskt. Kul! Priset var hennes bok "Fågeln" (läs mer om den här) och en fin anteckningsbok. Ska bli riktigt kul att läsa hennes bok, för jag har varit nyfiken på den.

Brukar du delta i tävlingar och giveaways?


 I participated in a contest that Isabelle Törnqvist had last week, when she had a giveaway on her instagram account. I usually dont participate in contests/giveaways because I never win any way (although if you dont participate you wont win anything either so... haha) but this time I took a chance and actually won! The prize was her book "Fågeln" (meaning "The Bird") and a lovely notebook. I look forward to read her book since I've been a bit curious about it.

Do you participate in contests/giveaways?

4 kommentarer:

  1. Grattis! :D Jag brukar inte delta så ofta eftersom jag redan har så mycket böcker att läsa :P Så försöker hålla mig borta från tävlingar :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Vilken lyx ändå, att man inte känner att man vill delta i tävlingar för man har så fasligt mycket att läsa! Så ska jag också ha det en dag, haha. Härligt ju :D

      Radera
  2. Åh Grattis!! :D Det är första gången jag hör talas om boken så nu blir jag nyfiken. :) Fin skrivbok!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har följt författaren ett tag så det är ju kul att man får se hens arbete så här på riktigt, med ett fysiskt ex i handen. Får hoppas att jag gillar den och att du isf blir intresserad av att läsa den när jag väl har fått det gjort :D

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...