söndag 15 september 2019

Bokpost/Book mail

(English below)

Ursäkta min frånvaro, men jag har sysslat med annat hela veckan. Maken åkte iväg för att dels spela in musik och dels hälsa på sina föräldrar på Östkusten, så jag har varit ensam och passat på att spela tv-spel när xboxet äntligen var ledigt, haha. Så har nördat Assassin's Creed Origins hela veckan samtidigt som jag har börjat jobba igen efter semestern och skött om våra 8 husdjur (2 katter, 6 reptiler och 2 amfibier). Jag har bara läst lite grann på kvällarna precis innan läggdags och boken jag har hållit på med i veckan har varit lite sådär. Lite oinspirerande och då blir man inte jättesugen på att läsa. Men så kan det vara.
Hur som, fick hem bokpost i veckan! Del 2 om Markus av Trolyrien, ska bli kul att läsa! 😁

Brukar du ha "lässvackor" eller är du rätt konsekvent i ditt läsande?



 Sorry for the absence, but I've been busy doing other stuff all week. Le Husband went away to record music and then visit his parents on the East coast so I've been alone all week and I took the opportunity to play videogames since the xbox was finally available (Le Husband plays Apex pretty much every day), haha. So I've been nerding Assassin's Creed Origins all week along with being back at work after my vacation and been taking care of our 8 pets (2 cats, 6 reptiles and 2 amphibians). I've read a little in the evenings right before bed and the book I've been reading has been a bit so-so to read. A bit uninspiring and that doesn't make you wanna read.
Anyway, I got book mail this week! Part 2 about Markus of  Trolyrien, looking forward to read it! 😁

Do you have dips in your reading or are you more consistent?

2 kommentarer:

  1. Jag har ganska sällan svackor i läsandet, men visst händer det ibland! Det brukar botas med att göra annat än läsa, typ fastna i Youtube :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fuskigt att du lyckas hålla samma tempo i princip hela tiden! Alltså, youtube är fasen farligt, haha. Man kan ju surfa runt där i dagar om man inte passar sig.

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...