onsdag 19 maj 2021

Födelsedag/Birthday.

(English below)

Idag fyller jag 33 år och jag är väl inget fan av födelsedagar rent generellt. Det enda som är bra med dem är att man blir äldre! Förutom ålderskrämpor ser jag inget negativt med att bli äldre eller gammal. Men hur som, maken försöker alltid göra dagen bra dock och det lyckas han oftast med.
Idag fick jag presenter på lunchen (jobbar hemifrån) och en bit tårta. Sedan möttes vi nere i Göteborg för lite födelsedagsshopping, för det tyckte han jag kunde få. Väldigt snällt! På första bilden (till vänster) är makens presenter och på andra bilden (till höger) är böckerna jag shoppade. Är väldigt nöjd ändå.

Har ni läst nån av böckerna nedan?



I'm officially 33 years old today and I'm not a fan of birthdays in generel. The only good thing with them is getting older! Except for age-related ailments I don't see anything negative with getting older or old.
Anywho, Le Husband always tries to make the day good and he often succeeds with it. Today I got presents on my lunch (working from home) and a piece of cake. Later on we met in Gothenburg for some birthday shopping, because he thought I should have that. Very nice of him! The first pic (to the left) shows the gift I got from Le Husband and the second picture (to the right) shows the books I bought. I'm very pleased with the day!

Have you read any of the books above?

6 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Nej jag har inte läst någon av dessa böcker men tänker fortsätta i sommar med Siris första serie med bok två i korpringarna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Korpringarna är väldigt bra, hoppas att du gillar dem!

      Radera
  2. Har inte läst någon av dem men vill läsa Järnulven! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas mycket på Järnulven. Har du läst Korpringarna? Minns att jag tyckte de var väldigt bra.

      Radera
  3. Jag minns inte om jag har gratulerat dig men här kommer det ändå: Stort Grattis i efterskott!! :D Jag har de tre böckerna Korpringarna men inte läst dem än. Måste verkligen göra det snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det minns inte jag heller men tack! Haha. Ja, du borde gå dem lästa snart. Jag gillade dem väldigt mycket, dock var det ett tag sen jag läste.

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...