måndag 25 januari 2021

Nytt i hyllan del 3/News on the shelf part 3

(English below)

Nu har vi äntligen kommit till den sista delen av nyinkomna böcker. "The hate u give" köpte jag tillsammans med klassikerna från Adlibris och "Spåren efter dig" är ännu en vinst från Omnible. Inte heller böcker jag vanligtvis brukar läsa, men jag tror att "The hate u give" kan vara riktigt bra, jag hoppas det i alla fall! Jag har hört och sett bra omdömen om den, så håller tummarna.


Har ni läst nån av dem?


We have finally arrived to the last part of newly arrived books. "The hate u give" was bought together with the classics from Adlibris and "Spåren efter dig" (original title: "The Disappearance") is yet another win from Omnible. Not the kind of books I usually read, but I think "The u give" could be really good, at least I hope so! I've seen and heard positive comments about it, so keeping my fingers crossed.

Have you read any of them?

4 kommentarer:

  1. The hate you give har jag också hört mycket gott om men aldrig läst själv. Ska bli spännande att se vad du tycker sen när du läser den! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, samma här! Jag hoppas den ska vara en riktig sån där hjärtekrossare som man inte kan glömma i princip.

      Radera
  2. The Hate U Give har jag läst, jag tyckte den var riktigt bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har säkert kommenterat det inlägget men glömt av det, haha. Jag har hört mycket gott om den så jag hoppas verkligen att den ska falla mig i smaken!

      Radera

The Maleficent Seven

Serie/Series: Nej/No (dock lite osäkert/a bit unsure though). Författare/Author: Cameron Johnston. Genre: Fantasy. Språk/Language: Engels...